درخواست پشتيباني | سوال و جوابهاي متداول | خبرها و اطلاعيه ها | ورود به كنترل پنل ها


سوالات عمومي
سوالات مربوط به هاستينگ
وب هاستينگ چيست ؟
پهناي باند چيست؟
فضاي وب چيست ؟
سرور چيست ؟
من به چقدر فضا و يا پهناي باند نياز دارم ؟
سوالات مربوط به دومين
دومين چيست ؟
دومين ها چگونه كار ميكنند ؟
پارك كردن دومين به چه معناست ؟
پسوندهاي مختلف دومينها به چه معناست ؟
سوالات مربوط به رایان دیتا
سوالات مربوط به هاستينگ
مشخصات سرورهاي شما چيست ؟
آيا شما FrontPage Extention را پشتيباني ميكنيد ؟
آيا بنر هاي تبليغاتي شما در سايت نمايش داده مي شود ؟
من از خدمات شركت ديگري استفاده ميكنم، امكان انتقال آن به سرور شما وجود دارد ؟
تفاوت سرور ويندوز و لينوكس چيست ؟
پيشنهاد شما بين سرورهاي لينوكس و ويندوز كدام است ؟
بانكهاي اطلاعاتي كه سرورهاي شما پشتيباني ميكنند چه بانكهايي هستند؟
زبانهاي برنامه نويسي كه سرورهاي شما پشتيباني ميكنند چه زبانهايي هستند ؟
من ميتوانيم يك هاست و چند دومين داشته باشم ؟
من قبلا دومين خريداري نموده ام و فقط نياز به فضا دارم ، چه كاري بايد انجام دهم؟
سوالات مربوط به دومين
آيا امكان ثبت دومين تنها وجود دارد ؟
چگونه ميتوانم دومينم را به اكانت هاستينگي كه قبلا از شما خريداري كرده اي متصل كنم ؟
آيا كنترل پنل دومين به من داده ميشود ؟
سوالات مربوط به سفارش و خريد
چگونه ميتوانم سرويس مورد نظر خودم را سفارش دهم ؟
چرا بايد عضو سايت شوم ؟
اكانت كاربري خود را چگونه فعال كنم ؟
پس از طي كردن مراحل سفارش چه كاري بايد انجام دهم؟
پس از عضويت چه كاري بايد انجام دهم ؟
چگونه ميتوانم مبلغ خدمات را پرداخت كنم ؟
پس از واريز مبلغ به حساب چه كاري بايد انجام دهم؟
فعال سازي اكانت معمولا چقدر زمان ميبرد ؟
شماره سفارش چيست ؟
آيا شما گارانتي برگشت پول نيز داريد ؟

چگونه ميتوانم سرويس مورد نظر خودم را سفارش دهم ؟  
براي سفارش ، ابتدا از بخشهاي مختلف سايت سرويس مورد نظر خود را انتخاب كنيد و سپس به بخش سفارشات رایان دیتا برويد و چنانچه قبلا عضو سيستم شده ايد و يا سرويسي را خريداري نموده ايد كافيست از بخش "ورود براي سفارش جديد" آدرس ايميل و كلمه عبور خود را كه قبلا انتخاب كرده ايد وارد كنيد تا سوالات مربوط به مراحل عضويت از شما پرسيده نشود، چنانچه بار اوليست كه از خدمات ما استفاده ميكنيد از بخش "سفارش جديد" كليد "عضويت در سيستم و سفارش جديد" را بفشاريد تا مراحل عضويت به شما نمايش داده شود.
چرا بايد عضو سايت شوم ؟  
براي سفارش سرويس مورد نظر خود ما نياز به يك سري اطلاعات اوليه از شما داريم كه بتوانيم قرار داد را بر اساس آن اطلاعات در نظر بگيريم. براي اينكه دفعات بعد و براي سفارشهاي بعدي نيازي به وارد كردن مجدد اطلاعات نباشد اين اطلاعات ذخيره ميشود و دفعات بعد شما ميتوانيد از آنها استفاده كنيد
اكانت كاربري خود را چگونه فعال كنم ؟  
پس از اينكه مرحله عضويت با موفقيت به پايان رسيد ، به آدرس ايميلي كه در فرم عضويت وارد كرده ايد يك ايميل ارسال ميشود كه حاوي لينك فعال سازي اكانت كاربري شما ميباشد. شما بايد بر روي آن لينك كليك نماييد تا دسترسي شما فعال شود . تا زماني كه اكانت خود را فعال نكنيد نميتوانيد خريد نماييد. چنانچه ايميل فعال سازي به هر دليلي به دست شما نرسيده است به قسمت "كلمه عبور خود را فراموش كرده ام" برويد و در آن قسمت آدرس ايميل خود را وارد كنيد. با اينكار درصورتي كه اكانت شما هنوز فعال نشده باشد مجددا ايميل فعال سازي اكانت براي شما ارسال خواهد شد.
پس از عضويت چه كاري بايد انجام دهم ؟  
بعد از اينكه فرم عضويت را تكميل كرديد و مراحل عضويت به پايان رسيد وارد مرحله دوم كه انتخاب سرويس مورد نظر است ميشويد. در اين مرحله شما بايد سرويس مورد نظر خود را انتخاب كنيد و آنرا همراه با جزييات خواسته شده سفارش دهيد.
پس از طي كردن مراحل سفارش چه كاري بايد انجام دهم؟  
پس از سفارش دادن سرويس مورد نظر براي شما يك ايميل كه حاوي صورتحساب و اطلاعات لازم ديگر ميباشد، ارسال ميشود. در اين ايميل اطلاعات مربوط به حساب بانكي نيز قيد شده است. شما بايد در اين مرحله هزينه اي كه در صورتحساب براي شما ارسال شده است را به حساب بانكي معرفي شده در ايميل ارسال نماييد.
چگونه ميتوانم مبلغ خدمات را پرداخت كنم ؟  
ميتوانيد به دفتر مركزي گروه ايتاكو (چنانچه در مشهد هستيد ) و يا به نمايندگي هاي گروه ايتاكو در شهرهاي ديگر مراجعه نماييد و مبلغ را نقدا به گروه ايتاكو و يا نماينده گروه ايتاكو پرداخت نماييد . به خاطر داشته باشيد زمان مراجعه حتما شماره سفارش خود را همراه داشته باشيد و يا براي راحتي و تسريع كارها ، شما ميتوانيد مبلغ صورتحساب را به شماره حسابي كه در ايميل مربوط به صورتحساب براي شما ارسال شده است واريز نماييد.
پس از واريز مبلغ به حساب چه كاري بايد انجام دهم؟  
داخل ايميل حاوي صورتحساب شما يك لينك قرار دارد كه پس از واريز كردن مبلغ صورتحساب بر روي آن لينك كليك كنيد پس از كليك بر روي آن لينك در صفحه جديدي كه براي شما باز ميشود اطلاعات مربوط به واريز وجه از شما درخواست ميشود كه در آن صفحه ميبايست اطلاعات را وارد نماييد. وارد كردن شماره فيش ، مبلغ واريزي و تاريخ واريز الزامي است. جهت تسريع در كارها لطفا كد شعبه مبدا (شعبه اي كه از آن شبعه مبلغ حواله شده است) را نيز وارد نماييد.
فعال سازي اكانت معمولا چقدر زمان ميبرد ؟  
پس از دريافت اطلاعات مربوط به واريز وجه و در صورت تاييد آن توسط بانك، حداكثر تا 24 ساعت بعد (ساعات كاري) اكانت شما ايجاد ميشود و اطلاعات آن براي شما به ايميلتان ارسال خواهد شد. چنانچه پس از 24 ساعت هيچ ايميلي در اين رابطه دريافت نكرديد حتما از طريق درخواست پشتيباني اين موضوع را به ما اطلاع دهيد.
شماره سفارش چيست ؟  
پس از سفارش يكي سرويس هاي گروه رایان دیتا يك شماره كه مختص اكانت كاربري و سفارش مورد نظر شما است به شما داده ميشود. اين كد معرف شما و سفارش شماست كه در تمامي مكاتبات با رایان دیتا اين كد درخواست خواهد شد و باعث تسريع در انجام امور مربوط به كارهاي اكانت شما خواهد شد.
آيا شما گارانتي برگشت پول نيز داريد ؟  
بله ، سرويسهاي هاستينگ ما داراي 10 روز گارانتي برگشت پول خواهند بود و در صورت نارضايتي شما از ارائه سرويسها مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد.